Wednesday 18 November 2009

Zakończyłem migrację na Blogspota

Właśnie zakończyłem migrację na Blogspota z Webhosting i Webinside oraz z własnej strony. Tyle blogów, rozrzuconych po kilku portalach nie miało sensu. Zacząłem pisać na Webhosting oraz na swojej stronie... później doszedł Webinside... W sumie uzbierało się 68 blogów, w tym 40 w tym roku...

Postanowiłem umieścić wszystko w jednym miejscu żeby nie zmieniać linków w przyszłości czy też liczyć na support dwóch komercyjnych portali... Oczywiście nie mam nic przeciwko aby napisać na chociażby Webinside, ale wolę mieć pełną treść na swoim blogu na Blogspocie, gdzie mogę podać własny URL i mieć nad tym pełną kontrolę...

Tak więc zapraszam do zapoznania się z poprzednimi blogami...

Oczywiście przeprowadzka z Webhosting/Webinside oznacza utratę komentarzy pod blogami - czasami bardzo cennych dyskusji, ale trudno.

Muszę też przyznać że Blogspot ma bardzo ciekawe funkcje. Weźmy chociażby możliwość łatwej modyfikacji wyglądu (układu) bloga. Dodawanie różnych funkcji jak np. własnej wizytówki widocznej dla czytelników. Dodawnie blogów poprzez e-mail. Eksport całości bloga wraz z ustawieniami do XML (można użyć do backupu). Generalnie dla mnie rewelacja.

No comments:

Post a Comment